Autósport könyvtár

Könyv, újság, DVD... és még sok minden más!

Követem a divatot

2012. szeptember 10. 14:12 - Surányi Géza

A Facebook, Twitter és egyéb internetes őrületek mellett sok kollégámhoz hasonlóan jómagam is úgy döntöttem, hogy blogot indítok. A célja elsősorban az lesz, hogy autósport témájú könyvekről osszam meg a tapasztalataimat - lévén szenvedélyes gyűjtő vagyok. Éppen tíz éve annak, hogy intenzíven ráálltam az angol nyelvű könyvek gyűjtésére, így tökéletes apropó egy ilyen jellegű blog indításához. Tudtommal nem sokan vagyunk olyanok kis hazánkban, akik nem elégszünk meg az interneten fellelhető (és sokszor megkérdőjelezhető hitelességű) forrásokkal, hanem nem kis anyagi áldozatot követelve megpróbáljuk könyv formájában beszerezni mindazt, ami az autósport történelméről kiadtak. Az én házi könyvtáram közel 500 kötetes, és az eszmei értéke számításaim szerint 2,5-3 millió Ft körül mozoghat.

Íme egy kis ízelítő:

Bookshel(small).jpg

Lassan annak is tíz éve, hogy belekóstoltam az újságírásba. Az elmúlt évtizedben megjelent cikkeim nagy része mára már a feledés homályába merült, így a blogon időnként megosztok majd ebből is néhányat - hiszen ezek is egy könyvtár részei - mégpedig az én munkásságom könyvtárának. Ezen kívül sok olyan téma "hever az asztalomon", melyet még nem írtam meg (mivel egyetlen újság vagy internetes médium sem lenne rá  vevő), azonban itt a blogon akad majd neki hely.

És ha még mindez nem lenne elég, szó lesz újságokról és DVD-kről, hiszen egy jobb könyvtárban ezek is megtalálhatók! A blog címéhez hűen nem csak a Forma-1-ről szó, hanem az autósport más ágairól, mint például a rali, vagy a sportautó versenyzés.

Minden kommentet szívesen várok ide, vagy a gsuranyi@formula.hu címre. Kellemes időtöltést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://f1library.blog.hu/api/trackback/id/tr714766452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása